Da li želite da preuzmete Nedeljnik android aplikaciju?

DA | NE

Digital Business Review

Digitalna transformacija, studija slučaja: Kako to radi "Starbucks"

Kako bi osigurala svoj dalji rast i zadržala lidersku poziciju, ta kompanija je pre deset godina započela svoj program digitalne transformacije. Devet odsto svih porudžbina i 30 odsto plaćanja porudžbina obavlja se preko mobilne aplikacije Starbucks
Piše: Aleksandar Vučković, FEFA
Datum: 27/12/2018

Digitalna transformacija, studija slučaja: Kako to radi "Starbucks"

Profimedia

Sa preko 24.000 prodajnih mesta i milionima gostiju svakog dana Starbucks je zasigurno svetski lider među kafeterijama.

Kako bi osigurala svoj dalji rast i zadržala lidersku poziciju, ta kompanija je pre deset godina započela svoj program digitalne transformacije. Starbucks program Digital Flywheel usmeren je na četiri oblasti: plaćanje, naručivanje, nagrade i personalizacija. Devet odsto svih porudžbina i 30 odsto plaćanja porudžbina obavlja se preko mobilne aplikacije Starbucks. (Primera radi, samo 5,5 odsto plaćanja za Apple proizvode i usluge odvija se putem kompanijine aplikacije Apple Pay).

Takođe, Starbucks je svojim programom lojalnosti u okviru mobilne aplikacije uspeo da poveća prihod po korisniku.

Naime, članovima ovog programa, koji čine oko 18 odsto ukupnog broja korisnika, na raspolaganju je mogućnost osvajanja nagradnih bodova. Takođe, aplikacija im nudi mogućnost naručivanja dodatnih ili skupljih proizvoda na osnovu ranije iskazanih preferencija pri naručivanju.

Na ovaj način, porast prihoda po korisniku, koji inače postoji na nivou čitave kompanije, duplo je veći među članovima programa lojalnosti nego kod uobičajenih korisnika.

 

*Tekst iz Digital Business Review - poklon magazin koji se dobija uz novogodišnji dvobroj Nedeljnika

Više o magazinu pročitajte OVDE


Ukupno komentara: 1



Sva polja su obavezna.



Sten
31.12.2018 - 08:43
Digitalna transformacija
Digitalna transformacija je nešto što nas sve čeka. Aplikacije su zakon, to mogu da potvrdim, naročito kupovina preko istih. Za sve što mi treba, koristm aplikacije: PUBG, Fortnite, PAYPal, Casino Guru, Netflix, Twitter... to je to. Svi se moramo digitalno transformisati, kad kazem mi, mislim na biznise, za koje je to moguce to uraditi.